• Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTÓW
Kiedy zrobisz zakupy w Mikuno możesz w ciągu 14 dni (bez podania przyczyny, jednak bedziemy wdzęczni jeśli napiszesz kilka słów o powodzie zwrotu, postaramy się wyciągnąc z nich wniosek) zwrócić nam kosmetyk, który nie powienien nosic śladów użytkowania. W tym celu wypełnij FORMULARZ ZWROTU i odeślij go wraz z kosmetykami na adres:
 
MIKUNO
ul. Polna 37
97-330 Sulejów.
 
Po otrzymaniu przesyłki, poinformujemy Cie o tym mailowo. Zwrot pieniędzy otrzymasz w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszty przesyłki ponosi kupujący. 
 
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

REKLAMACJA
Staramy się by kosmetyki Mikuno były najwyższej jakości, jednak jeśli uznasz, że produkt jest niepełnowartościowy lub uszkodził się w trakcie transportu, masz prawo do złożenia reklamacji. Wypełnij ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE, wydrukuj i wyślij je do nas wraz z reklamowanymi kosmetykami. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do siedziby firmy, a my odeślemy Ci kwotę powiększona o koszty przesyłki na wskazany w formularzu achunek bankowy lub wymienimy produkt na nowy (w zależności od informacji zawartej w zgłoszeniu reklamacyjnym).